Categories:

Happy Thanksgiving vanuit ons in Kingston!

Alsof Jeroen nog niet genoeg had gereden, mocht hij na een uurtje pauze thuis in Burlington opnieuw de auto in voor een 3,5 urige rit naar Kingston!

Chantal had alles al, in koffers, klaar gezet. Zodat, als Jeroen eenmaal thuis zou zijn, we direct de auto in konden laden.

En zo gezegd, zo gedaan!

Jeroen stapte rond 16.00 uur binnen! En om 17.00 uur zaten we in de auto richting Kingston. Onderweg bij Kelsey’s, in de plaats ‘Ajax’, gestopt voor een avondmaal.

Even onderweg eten bij Kelsey’s in Ajax onderweg naar Kingston!

Rond de klok van 21.00 uur kwamen we aan in het hotel met twee slapende kinderen!

Na een goede nachtrust zijn we, zondag, in het hotel eerst gaan ontbijten en zwemmen!

Toen zijn we ons klaar gaan maken voor een boottrip naar de “1000 Islands “! Onder het genot van popcorn, drankje, mooi weer (ook al was het fris) en muziek gingen we op weg. Wat hebben we gezien onderweg? Prachtige kleuren natuur, kasten van huizen, water, water en nog eens water en oh ja! Genoeg eilanden! 😉

Met de boot!
Een van de zoveel eilanden!
Met muziek onderweg!
Het grootste huis op een van de 1000 Islands!
Vanuit de boot mooie kleuren 😉 Fall!

Na de boottrip zijn we, in Kingston centrum, bij ‘Milestone’ wezen dineren en op tijd gaan slapen.

Smakelijk gegeten bij Milestones!

Vandaag zijn we bijtijds opgestaan om nog even te kunnen zwemmen! Daarna hebben we ons ontbijt uit het hotel meegenomen en zijn we opnieuw naar Kingston centrum gereden. Dit keer voor een Tour door Kingston met de Trolleybus!

De Trolleybus
In de Trolleybus!
Uitzicht over Kingston!
Gebouw vol met graffiti! It’s art😉
Engelse telefooncel!
Confederation Park met uitzicht over
Lake Ontario.
City Hall

De gids raadde tijdens de Trolleybus Tour een koffiewinkel aan, inclusief allerlei lekkers😍Tja, daar moesten we nog even naar toe voordat we huiswaarts zouden gaan! En zo geschiedde! Koffie met een lekkernij, nou dit was zo machtig, dat mocht wel door als lunch!

Coffee & Company! Aangeraden door de gids!

En zo eindigde onze stedentrip in Kingston. Met wat file onderweg waren we rond de klok van 16.00 uur thuis.

Mooi plaatje onderweg! 🥰
Ander mooie plaatje onderweg!